ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

   ΣΠΟΥΔΑΣΤΗΡΙΟ

Select Language
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΠΟΥΔΑΣΤΗΡΙΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΜΑΡΙΑ ΤΖΑΝΗ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ DATA BASE ΑΡΧΕΙΟ ΥΛΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
   + ΣΠΟΥΔΑΣΤΗΡΙΟ
  ΑΡΧΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
  + Κοινωνιολογίας Παιδείας
     2005
     2004
     2003
 
     
     
   
   
     
Αρχείο Εργασιών Σπουδαστηρίου

 

ΑΡΧΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

(Τα κείμενα των εργασιών που ακολουθούν δεν παρουσιάζονται στην τελική ή/και ολοκληρωμένη μορφή τους)

 

2005

 

2004

  • Ανάλυση στο έργο "Χάρι Πότερ" (Τζήκου Ζωή, 2004)

  • Δημιουργία και Κριτική Σκέψη (Σταθάτου Κασσάνδρα, 2004)

  • Εγκέφαλος και Νους (Βεργέτη Αγγελική, 2004) [pdf]

  • Εκπαιδευτικές ανισότητες στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα (Σταμούλη Ελένη & Κάλλου Ευανθία, 2004)

  • Εκπαιδευτικό Σύστημα Κύπρου στην εποχή της παγκοσμιοποίησης (Μιχαήλ, 2004)

  • Έννοιες και Περιεχόμενα στα σχολικά εγχειρίδια της Α/θμιας Εκπαίδευσης στην Πολιτική Αγωγή (Κυριτσοπούλου Άννα, 2004)

  • Επίδραση τηλεοπτικής βίας στην σχολική και κοινωνική συμπεριφορά των παιδιών ηλικίας 6-12 (Αποστόλου Ελένη & Βεργάδη Ελένη, 2004)

  • Ευ αγωνίζεσθαι και ολυμπιακό ιδεώδες (Χριστοδούλου Ευαγγελία, 2004)

  • Η ανθρώπινη φύση της ανθρωπίνης φύσης του Edgar Wilson (Μπακαές Γιώργος, 2004)

  • Η αξιολόγηση στο Ελληνικού Εκπαιδευτικού Συστήματος. Ιστορική παρουσίαση, ανάλυση των μορφών και της απουσίας της, από τη σκοπιά της Κοινωνιολογίας, της Παιδαγωγικής και της Πολιτικής.

  • Η διαθεματικότητα στο Πιλοτικό Ολοήμερο Σχολείο (Νικομάνη Ελένη, 2004) [pdf]

  • Η διαπολιτισμική εκπαίδευση στη μουσουλμανική μειονότητα της Δ. Θράκης – Εμπειρία στον Ελληνικό χώρο (Ψαρριανού-Ιακωβη Ειρήνη, 2004) [pdf]

  • Η έννοια του Αγώνα (Ταχυνάκη Μαρία, 2004)

  • Η Νοημοσύνη και τα είδη της-μύθος ή πραγματικότητα (Αντωνοπούλου Γεωργία & Παναγιώτου Μαρία, 2004)

  • Η σημασία του έρωτα και της τέχνης στη ζωή του ανθρώπου (Παπαδάκη Αγγελική & Στεφοπούλου Αικατερίνη, 2004)

  • Η συστημική προσέγγιση στην Εκπαίδευση.

  • Ιστορία, προέλευση και χαρακτηριστικά των Πομάκων στην Ελλάδα (Ιλμιέ Ιμάμ, 2004)

  • Κοινωνία της Γνώσης και Ευρωπαϊκή Ολοκλήρωση

  • Κοινωνία της Πληροφορίας. Υπέρ και Κατά (Γκιρζή Αφροδίτη & Σιώκα Κων/να, 2004)

  • Κοινωνικοποίηση αποκλινόντων ατόμων / ΑΜΕΑ (Μαθιουδάκη Ευθυμία, 2004)

  • Κοινωνικοποίηση παιδιού στη σχολική τάξη μέσω επικοινωνίας με άλλα παιδιά (Σίμου Μαρία, 2004)

  • Μηχανισμοί εξισορρόπησης λειτουργικών περιοχών του εγκεφάλου. Συναισθηματική & Γνωσιακή λειτουργία

  • ¬
  • Μια Σχολική μέρα τον 5ο αι. π.Χ. (Καραμάνος Θεοδόσης & Μπαλκάμος Παναγιώτης, 2004)

  • Μονογονεϊκή οικογένεια: ένα κοινωνικό φαινόμενο (Γιαντζόγλου Σωτηρία, 2004)

  • Νομοθεσία του Σόλωνα & Νομοθεσία του Leeds (Θεοδωρακοπούλου Μαρία & Πέππα Ευαγγελία, 2004)

  • Ο "Ηλίθιος" του Ντοστογιέφσκι (Βαζαίου Ειρήνη, 2004)

  • Ο ρόλος του Εκπαιδευτικού στο Σύγχρονο Σχολείο (Κορωνάκη Αγαθονίκη & Μουτάφης Γεώργιος, 2004)

  • Οι διαφημίσεις των παιχνιδιών και η επιρροή τους στα παιδιά σχολικής ηλικίας (Τσιαγκλάκη Χριστίνα & Πέτσα Μαργαρίτη, 2004)

  • Οι δούλοι στην Μετασολώνεια Μεταρρύθμιση (Κρουστάλλη Δέσποινα & Παυλάκου Άννα, 2004)

  • Οικογένεια και πτυχές της (Γιαννοπούλου Ευδοκία & Διώτη Ειρήνη, 2004) [pdf]

  • Παγκοσμιοποίηση και Εκπαίδευση (Μαννής Νικόλαος, 2004)

  • Παιδαγωγικά μηνύματα στα έργα του Αισχύλου

  • Παιδαγωγικά μηνύματα στο έργο "Πέρσες" του Αισχύλου (Θεοδωρίδου Μαρία & Σιαπατόρη Ευαγγελία, 2004)

  • Παιδαγωγικά μηνύματα στα έργα του Αριστοφάνη (Σουγλάκου Κυριακούλα, 2004)

  • Παιδαγωγικά μηνύματα στα έργα του Ευριπίδη (Κολλιονίκα Κωνσταντίνα, 2004)

  • Παιδαγωγικά μηνύματα στα έργα του Σοφοκλή (Κοσύφη Αικατερίνη & Μπόγρη Βασιλική, 2004)

  • Παιδιά μονογονεϊκών οικογενειών:προφίλ, χαρακτηριστικά και λειτουργίες

  • Παιδιά χωρισμένων γονιών στην σχολική τάξη.  Κοινωνιολογική και Ψυχοπαιδαγωγική προσέγγιση (Κωστήρη Νικολέττα & Κομποχολη Αντιόπη, 2004)

  • Πολυπολιτισμικότητα και διαπολιτισμική εκπαίδευση: φενάκη και πραγματικότητα (Θεοχάρη Αναστασία & Ορφανουδάκη Ιωάννα, 2004).

  • Ρόλος οικογένειας στην Αγωγή του παιδιού (Κρέπαπα Μελπομένη & Χανιωτάκη Γεωργία, 2004)

  • Ρόλος τηλεόρασης στην ζωή των παιδιών -τηλεοπτική βία (Νίτσα Αργυρώ, 2004)

  • Συναισθηματική νοημοσύνη (Γιαννοπούλου Ουρανία, 2004)

  • Συστημική Σκέψη και κοινωνία (Γιανζίνα Όλγα, 2004)

  • Σχολική αποτυχία και κοινωνικός αποκλεισμός (Καραουλή Καλλιόπη & Σιτζάνη Καλλιόπη, 2004)

  • Σχολική Ετοιμότητα – Ψυχολογικές και παιδαγωγικές διαστάσεις (Αγαπάκη Δέσποινα & Μαρτσιούλα Δήμητρα) [pdf]

  • Τα ρατσιστικά στοιχεία στα παραμύθια (Πανουσοπούλου Ιφιγένεια, 2004)

  • Τα Στρουμφάκια: μια μικρή κοινωνία κινουμένων σχεδίων και η επίδρασή τους στο μαθητή(Χλουβεράκη Όλγα, 2004)

  • Το ήθος ως τελική επιδίωξη της Δημιουργίας και οι κοινωνικές ηθικές (Παγκάκη Ευσταθία & Παντινάκη Ελένη, 2004)

  • Το σχολείο στην εποχή της παγκοσμιοποίησης: Σκοποί-στόχοι-ρόλοι-κίνδυνοι (Μπιθικούλια Μαρία-Ολυμπία & Μωραΐτη Αφροδίτη, 2004)

  • Το τέλος της εργασίας και το τέλος της (Βασιλειάδη Μαριάννα, 2004) [pdf]

  • Φιλείν έφυν (Καζανά Παναγιώτα & Μουγιάρη Μαρία, 2004)

2003

 

 

 
 
 
PRIVACY STATEMENT GLOSSARY SITE MAP FEEDBACK

 

Ναυαρίνου 13Α - 106 80 - Αθήνα τηλ.: 210-3688061-2

fax:  210-3688070

mtzani@cc.uoa.gr

Webmaster: christoskechagias@hotmail.com

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1